Rendszeres olvasók

2011. április 26., kedd

1.fejezet

Sziasztok! Na itt lenne az első fejezet.:D remélem tetszeni fog.:D Puszi. D.


Egy átlagos délutáni összejövetellel kezdődött el az egész. Nem gondoltam volna, hogy pont Ő fog megtetszeni. Mikor elsőnek megláttam azt gondoltam, hogy „ki ez?!”. De aztán a baráti társasággal elkezdtünk hozzá járni, minden hétvégén nála voltunk és beszélgettünk, vízipipáztunk. Nagyon jó fej volt és tényleg elhülyéskedtünk vele. De az egyik ilyen nap mikor barátnőmmel Ruby-val átmentünk hozzá, minden megváltozott…

-          Hmm, Nick cuki. – ez volt az első ilyen megjegyzésem a srácról.  Barátnőm rám nézett eléggé érdekes arckifejezéssel és elkezdett nevetni, közbe ezt mondta:

-          Neee, Lorena te nem vagy normális.

-          Most mér?

-          Pont Nick?

-          Szerintem aranyos.
Ennyit beszéltünk akkor Nickkel kapcsolatba. Onnantól kezdve folyton rá gondoltam. Megmondtam neki, hogy egyre jobban tetszik, azt mondta hogy Ő is szeretné, hogy legyen valami de ezt majd átbeszéljük. Utána még kétszer-háromszor beszéltünk erről a témáról és egyszer azt mondta, hogy nem szeretné, hogy összetörjek és nem akar megbántani. Nem tett semmit, hogy az egész bármerre is haladjon. Aztán kiderült, hogy semmit nem akar tőlem, de közbe volt hogy flörtöltünk. Sok minden átfutott az agyamba…próbáltam elfelejteni, de nem jártam sok sikerrel, Ruby és Chris is mellettem voltak mindig, de ennek ellenére még mindig gondolok rá és néha napokig vele álmodok. Remélem jön valaki aki viszont fog szeretni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése